piątek, 3 lutego 2017

Hej :)

Okej, to mój pierwszy wpis na tym blogu, więc na początek odpowiedzmy sobie na standardowe pytania:

1)Po co blog o Musical.ly?

Zauważyłam, że nikt takiego bloga nie prowadzi. Widziałam tylko pojedyńcze notki na blogach dla nastolatek i jakichś modowych.

2) Co mam zamiar dodawać na bloga?

Myślę, że tu ogólnie będę wstawiała porady i triki jak nagrywać pożądne filmy na musical.ly, bo czasami jak widzę niektóre beznadziejne filmy to zastanawiam się gdzie ci ludzie mają oczy wstawiając takie nagranie. Będę też komentowała i wstawiała nagrania na bloga innych osób, ale oczywiście wcześnij będę prosiła o zgodę użytkowników, których mam wstawić tu nagranie aby nie było jakichś nieporozumień :)

3) Ile czasu ,,bawię się" w nagrywanie na Musical.ly?

No to będzie gdzieś z 1,5 roku :'>

4) Kim ja wogule jestem?

Dla ciebie? Pewnie nikim :') Ale tak na serio, to jestem przeciętną nastolatką która pisze bloga bo ma ferie i jej się nudzi, zirytowało ją to, że nie ma bloga o Musical.ly i postanowiła wziąć sprawy we własne ręce :)

5) Jak się nazywam na Musical.ly?

_olixpl_

A więc zacznijmy przygodę z aplikacją Musical.ly :)
Drugi post już niedługo <3

1 komentarz:

  1. Skorzystaj z systemu pozyskiwania POLSKICH FANÓW. Tylko Polacy mogą się tu zapisywać, trafiasz do bazy i dostajesz followersów w ciągu kilku dni. TYLKO PRAWDZIWYCH, którzy CI tez lajkują content:

    Kliknij tu, podaj nazwę musically:

    http://musicallytips.club/fanimusicallypolska/

    Jak zapisać się do programu wymiany fanów musical.ly?
    - Kliknij na stronie ZAPISZ SIĘ
    - uzupełnij formularz podając swój login musical.ly (bez hasła!)
    - udowodnij że jesteś człowiekiem pobierając jedną gierką z google store lub appstore i graj w nią 30 sekund (PO CO? aby nasza baza nie została zaspamowana nieistniejącymi kontami musical.ly)
    - Uzbrój się w cierpliwość, followersi musical.ly są dodawani w przeciągu kilku dni, nie sztucznie naraz!

    Tu opis systemu:

    https://prawdziwifanimusically.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń